Heeft u een vraag?
WIE KAN ER GEBRUIK MAKEN VAN DE WEBSHOP MOOIJ?
De webshop is voor B2B. Retailers die bij Mooij b.v. een inlog account hebben aangevraagd en hebben ontvangen, kunnen via de webshop bestellen.
HOE VRAAG IK EEN ACCOUNT AAN?
Stuur een e-mail naar: webshop@mooij.nl met uw NAW gegevens. U ontvangt van ons dan de inloggegevens.
HOE ACTIVEER IK MIJN ACCOUNT?
Met de inloggegevens kun u uw account activeren. U krijgt een standaard wachtwoord die u meteen moet wijzigen via "Mijn Mooij" rechts bovenin het scherm “wachtwoord aanpassen”. Wij adviseren u sterk een wachtwoord aan te maken met verschillende tekens, letters en cijfers.
KUNNEN DERDEN BIJ MIJN WACHTWOORD?
Wachtwoorden worden encrypted in het systeem opgeslagen en zijn voor andere onmogelijk te herleiden.
WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN WACHTWOORD BEN VERGETEN?
Bij het inlogscherm vindt u een button “wachtwoord vergeten”. Voer uw e-mailadres in en u ontvangt een e-mail waarin u zelf een wachtwoord kunt instellen.
KUNNEN ER VAN 1 BEDRIJF MEERDERE GEBRUIKERS ZIJN?
Het is wel mogelijk om voor 1 bedrijf meerdere accounts te definiëren. Vanuit privacy en veiligheidsoverwegingen krijgt een ieder zijn/haar eigen inloggevens.
IS ER EEN BESTEL APP VOOR DE APPLE OF ANDROID?
Ja deze app kunt u downloaden via de app Apple store of de Google Play store. De app is te vinden onder de naam Mooij Verf productscanner.
HOE KAN IK DE BESTEL APP INSTALEREN?
Installeren gaat op de gebruikelijke wijze bij de app store.
ZIJN DE INLOG GEGEVENS HETZELFDE OP DE APP ALS OP MIJN PC?
Ja dat is mogelijk. Als u onderaan in het scherm voor scan kiest, dan kunt u de barcode van het artikel scannen. Kies het gewenste aantal en klik vervolgens op “toevoegen aan winkelwagen”. De producten worden vervolgens in uw winkelmand geplaatst en zijn daar beschikbaar.
KAN IK MET DE MOOIJ APP OOK EEN PRODUCT SCANNEN?
Ja dat is mogelijk. Als u onderaan in het scherm voor scan kiest, dan kunt u de barcode van het artikel scannen. Kies het gewenste aantal en klik vervolgens op “toevoegen aan winkelwagen”. De producten worden vervolgens in uw winkelmand geplaatst en zijn daar beschikbaar.
KAN IEMAND ANDERS VOOR MIJ BESTELLEN VIA DE WEBSHOP, BIJVOORBEELD EEN ACCOUNTMANAGER VAN MOOIJ VERF?
Nee, dat is niet mogelijk. Er kan enkel besteld worden met eigen inlog gegevens.
HOE VIND IK MIJN PRODUCT?
Dat kan op diverse manieren. Aan de linkerzijde van de webshop ziet u de categorie. Hier kunt u uw keuze maken voor de hoofdgroep. Klikt u hier de hoofdgroep aan dan komt u in de sub groepen, door hierop te klikken kunt u uw keuze verfijnen en bij het product uitkomen. De gekozen filters worden bovenin zichtbaar. Wilt u deze keuze weer verwijderen dan kunt u het X aanklikken bij het filter.
HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?
Een bestelling plaatsen via de webshop: https://mooij.nl/webshop gaat gemakkelijk, snel en eenvoudig. Door het 3-stappen plan te volgen, wordt u door de webshop heen genavigeerd en is een bestelling zo geplaatst.
Deze 3 stappen zien er als volgt uit:
Stap1:
U logt in uw eigen omgeving en ziet de prijzen en condities die voor u van toepassing zijn.
Stap 2:
Kies het gewenste product en bepaal het aantal. Vervolgens plaats u het gekozen product in de winkelwagen door te klikken op de knop “in winkelwagen”.
Stap 3:
U klikt op de button “nu bestellen” en u komt in het overzicht van uw bestelling. Als u hier doorklikt op “nu bestellen” dan kunt u uw informatie controleren en de order bevestigen. Uw bestelling is geplaats en zal in behandeling worden genomen. Op dit laatste scherm staat tevens de samenvatting van de order informatie.
KAN IK ZOEKEN OP PRODUCT NAAM OF OP EEN DEEL VAN DE NAAM?
Ja, dat kan. Bovenin het zoekscherm kunt u een deel van de tekst invoeren en vervolgens op het vergrootglas klikken.
KAN IK ZOEKEN OP EAN CODE?
Ja, dat kan. Bovenin het zoekscherm kunt u de code invoeren en vervolgens op het vergrootglas klikken.
WORDT MIJN WINKELWAGEN NA EEN BEPAALDE TIJD AUTOMATISCH GELEEGD?
Nee, uw winkelwagen kunt u, zolang als u wenst, gevuld laten staan.
KAN ER EEN FAVORIETEN LIJST AANGELEGD WORDEN EN VANUIT DEZE LIJST BESTELD WORDEN ?
Helaas is dat nog niet mogelijk. We zijn deze optie nog aan het inrichten.
KAN IK FILTEREN OP MERK?
Helaas is dat nog niet mogelijk. Voor de volgende update is dit meegenomen als aanvulling.
KAN IK TELEFONISCH BESTELLEN?
Ja, maar wij willen u vriendelijk verzoeken om te bestellen via onze webshop. Dit garandeert dat de order meteen in behandeling wordt genomen. Bovendien voorkomt dit de kans op fouten bij het noteren van uw order.
KRIJG IK EEN ORDERBEVESTIGING?
Ja. Zodra u de bestelling heeft geplaatst, krijg u direct een automatische orderbevestiging.
WANNEER WORDT MIJN PRODUCT GELEVERD?
Producten die in de webshop zijn aangegeven als “voorraad artikel” worden de volgende dag geleverd, mits ze vóór 12 uur zijn besteld. Producten die in de webshop zijn voorzien van “bestelbaar” worden geleverd zodra de producten bij ons op voorraad zijn. Voor deze levering zijn wij afhankelijk van meerdere factoren waardoor het voor ons niet vooraf is aan te geven wanneer deze bestelling binnen komt. Wij zullen er uiteraard alles aan doen uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen uitleveren.
KAN IK EEN UITERLIJKE LEVERTIJD OPGEVEN?
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Uw bestelling wordt geleverd zoals het bij de vorige vraag is weergegeven.
WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?
Als u op de dag dat u de bestelling verwacht op onderstaande button klikt en uw postcode en huisnummer invoert dan kunt u een indicatie van het bezorgmoment zien.
WAT ALS DE WINKEL GESLOTEN IS TIJDENS DE HET BEZORGMOMENT?
De transporteur neemt de goederen dan weer mee retour. Deze extra kosten worden in rekening gebracht. Het is raadzaam om bij het bestellen rekening te houden met de sluitingsdag van uw winkel.
WELKE DAGEN BEZORGEN JULLIE?
We bezorgen 5 dagen per week, van maandag t/m vrijdag.
KAN ER BEZORGD WORDEN OP EEN ANDER ADRES?
Nee, wij kunnen enkel leveren op het bij ons bekende bedrijfsadres.
WAT ZIJN DE BEZORGKOSTEN (ORDERTOESLAG)?
De ordertoeslag is € 20.- voor bestellingen onder de € 200.-. Boven deze orderwaarde is de levering franco.
WAAR ZIE IK DE BEZORGSTATUS EN/OF MIJN BESTELLING?
De bezorgstatus is niet te volgen. De bestelde order is wel terug te zien. Ga naar "Mijn Mooij", rechts bovenin de webshop, ga naar mijn orders en klik op de desbetreffende order. Onderaan in dit scherm is het order detail zichtbaar.
KAN IK MIJN BESTELLING NOG WIJZIGEN?
U kunt uw bestelling wijzigen, mits deze bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem zo snel mogelijk contact op via het volgende e-mail adres: webshop@mooij.nl
KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
U kunt uw bestelling annuleren, mits deze bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem zo snel mogelijk contact op via het volgende e-mail adres: webshop@mooij.nl als u een bestelling wilt annuleren.
HOE KAN IK BETALEN?
De bestelling gaat op rekening via een factuur. U ontvangt de factuur automatisch. U kunt dan betalen binnen de afgesproken betalingstermijn.
WAT MOET IK DOEN ALS MIJN BESTELLING INCOMPLEET IS?
Wij ontvangen graag binnen 24 uur naar constatering een e-mail met de omschrijving in bestellen@mooij.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
WAT MOET IK DOEN ALS ER SCHADE WORDT GECONSTATEERD BIJ DE BEZORGING/AFLEVERING?
Op de vrachtbrief van de transporteur kan daar melding van gemaakt worden en wij ontvangen graag een e-mail van u (met een foto en een beschrijving van de schade), binnen 24 uur na constatering, op het volgende e-mail adres: bestellen@mooij.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
WAT MOET IK DOEN ALS ER SCHADE WORDT GECONSTATEERD BIJ HET UITPAKKEN?
Wij ontvangen graag binnen 24 uur naar constatering een foto van de schade met de omschrijving in bestellen@mooij.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
KUNNEN GOEDEREN RETOUR WORDEN GEHAALD?
Het retour halen van goederen gaat altijd in overleg. De kosten voor het terugsturen van de goederen is voor eigen rekening. Om verdere afspraken te maken kunt u e-mailen naar bestellen@mooij.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
HOE GAAN JULLIE OM MET MIJN GEGEVENS?
Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door u worden opgegeven, in het kader van de door u gevraagde dienst, of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken. Hier kunt u onze policy lezen.
WAT ZIJN DE ALGEMENE VOORWAARDEN?
Deze kunt u hier terug vinden.